woensdag 5 juni 2013

zomerse kaart

Een zomerse/bingo kaart gemaakt.
Ik heb papier gebruikt van eline, en nog van mn restpapiertjes voor de swirl en de bloemen.
Het plaatje heb ik zelf geprint van internet.
De swirl en bloemen heb ik met de slice uitgesneden.
Op het onderste bloemetje heb ik een lintje met bedel en twee pareltakjes geplakt.
Nog een kantje maakt het kaartje compleet.


 
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van:
-wlvc: zomerse vintagekaart/creatie
-hobbyhome: bingo kaart, ik heb gekozen voor het rijtje: vintage plaatje, kant en bedel
 
groetjes Andrea

13 opmerkingen:

  1. Wauwww Andrea wat een schitterend kaartje
    prachtige materialen heb je gebruikt

    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome BINGO Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende leuk zomers vintage kaartje.
    Ben je volger geworden veel succes met je blogje en tot hoors.`
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Andrea ik vind je kaartje prachtig geworden, een prachtig plaatje en spullen heb je gebruikt op je kaart.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en schattig kaartje heb je gemaakt Andrea, super dat je meedoet bij WLVC groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Andrea, ik kom via via op je blog terecht en wauw wat een schitterende kaarten zie ik hier, ik vind ze prachtig. Helemaal super. Ben meteen volger bij je geworden want dan kan ik er lekker vaak van genieten.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief kaartje en het plaatje is ook al zo'n schatje.
    leuk dat je meedoet bij WLVC, veel succes!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Andrea,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, lief plaatje, mooi afgewerkt...leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en schattig plaatje.
    leuk dat je mee doet aan onze challenge op WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje met een super mooi plaatje.
    Erg leuk gemaakt Andrea.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Andrea en dit plaatje is zo schattig.....ik heb het ook al eens gebruikt. Er zijn er genoeg te vinden op internet, leuk is dat toch. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje!
    Mooi gedaan!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zomerse kaart heb je gemaakt .
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij het HobbyHome blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen